منابعی برای کمک به شما در توانمندسازی بیماران خود برای ایجاد و حفظ عادات سالم

زندگی امروزه برای همه ما چالش برانگیز است و ممکن است برای بیماران مبتلا به دیابت یا در معرض خطر ابتلا به دیابت حفظ الگوی غذایی سالم و روال فعالیت بدنی دشوار باشد. بیماران خود را تشویق کنید که مسئولیت مدیریت وزن و عادات فعالیت بدنی خود را بر عهده بگیرند. بر برداشتن گام‌های کوچک تاکید کنید تا کمتر احساس فشار کنید. مراحل پیشنهادی ممکن است شامل این موارد باشد:

  • با استراحت‌های 2 تا 3 دقیقه‌ای پیاده روی چند بار در روز بین ورزش‌های خود فاصله ایجاد کنید
  • کاهش زمان استفاده از صفحه نمایش و زمان صرف شده برای نشستن، حتی انجام یک ورزش یا بازی در بیرون با خانواده
  • اضافه کردن حرکت به روز خود، مانند انجام کارهای معمولی مانند جارو کردن، بلند کردن مواد غذایی، جاروبرقی، و کار در حیاط بخشی از برنامه فعالیت بدنی
  • داشتن میان وعده‌ها و وعده‌های غذایی سالم که قند و نمک افزوده کمی دارند
  • استفاده از یک دفترچه خاطرات غذایی برای ردیابی وعده‌های غذایی که می‌تواند به آنها کمک کند تا دریابید که چگونه می‌توانند در آنچه می‌خورند و می‌نوشند تغییراتی ایجاد کنند تا به کاهش وزن کمک کنند.

مدیریت چاقی در افراد مبتلا به دیابت

اسکات کاهان، توصیه‌ها و منابعی را که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند برای رسیدگی به چاقی و مدیریت وزن در بیماران دیابتی استفاده کنند، مورد بحث قرار می‌دهد.

تجویز ورزش برای همه

Sheri Colberg، PhD، FACSM، راه‌هایی را برای کمک به بیماران مبتلا به دیابت برای فعال‌تر کردن بیشتر به اشتراک می‌گذارد و به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی توصیه می‌کند که اگر می‌خواهید نسخه‌های ورزشی خود را بر روی آنچه که برای بیمارانشان لذت‌بخش خواهد بود متمرکز کنند.

رژیم‌های محبوب و حمایت از بیماران

دکتر کریستوفر گاردنر در مورد تحقیقات خود در مورد رژیم‌های کاهش وزن رایج، چهار اصل اساسی تغذیه سالم، و اینکه چگونه متخصصان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند به بیماران کمک کنند الگوی غذایی مناسب برای آنها پیدا کنند، صحبت می‌کند.

به روش خود بیمار خود را فعال کنید

راهبردهای مؤثری را بیاموزید که به شما کمک می‌کند با بیماران خود در مورد فعالیت بدنی صحبت کنید، از جمله پاسخ‌های پیشنهادی به برخی از موانع متداول خودشکوفایی.